تعمیر , نگهداری و سرویس آسانسور در شرق تهران – 2144296323

سرویس آسانسور در شرق تهران با ارائه بهترین خدمات – شرکت هیراد صنعت آسانبر با سابقه طولانی آماده ارائه خدمت به مردم عزیز شرق تهران می باشد. جهت دریافت خدمات سرویس آسانسور با شماره ها ما در وب سایت تماس بگیرید :

سرویس آسانسور در شرق تهران

دفتر مرکزی شرکت هیراد صنعت در مرزداران واقع شده است و با گسترش دایره فعالیت شرکت در سطح شهر توانسته ایم تمامی مناطق شهر تهران  ( غرب تهران , شرف تهران , شمال تهران , جنوب تهران ) را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم از این رو در شرق تهران مناطق زیر را داریم :

مهران , مجیدیه , نارمک , شمس آباد , کاظم آباد , پاسداران , لویزان , حسین آباد , مبارک اآباد , شیان , علم و صنعت , تهرانپارس غربی , تهرانپارس شرقی , قاسم آباد , شمیران نو , قنات کوثر , مجید آباد , حکیمیه ,نظام آباد , اوقاف , اتوبان صیاد شیرازی , بنی هاشم , پلیس , دلاوران , رسالت , سراج , میدان ملت , هروی , هنگام , فرجام اتوبان باقری , اتوبان بابایی و …

سرویس آسانسور در شرق تهران

سرویس آسانسور در شرق تهران

تعمیر انواع آسانسور در شرق تهران

شرکت هیراد صنعت آسانبر با سابقه ای بلند مدت در زمینه سرویس آسانسور دارای تکنسین و تعمیرکاران فنی و ماهر آماده ارائه خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور شما در شرق تهران است . تخصص ما در سرویس و تعمیر انواع آسانسور روملس , گیرلس , هیدرولیکی , گیربکسی و … و تعمیر و سرویس انواع بالابر هیدرولیکی نفربر مراکز اداری و تجاری و … می باشد . برای ارتطاب با واحد سرویس و تعمیر شرکت هیراد صنعت می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس بگیرید و یا در خواست خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید :

چرا خدمات فنی و مهندسی هیراد صنعت آسانیر ؟

قیمت مناسب : قیمت مناسب و ارزان برای سرویس ماهانه آسانسور همیشه مهمترین درخواست متقاضیان به ویژه مدیران ساختمان از ماست . سعی کرده ایم با ارائه قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کنیم .

تکنسین ماهر و فنی :

تمامی تعمیرکارهای مشغول در شرکت هیراد صنعت آسانبر دوره دیده و با تجربه هستند . شرکت سرویس و نگهداری آسانسور در شرق تهران یا هر نقطه دیگر از تهران بزرگ باید دارای نیروی متخصص آسانسور باشد .

وقت شناسی :

از مهمترین خصیصه های شرکت هیراد صنعت احترام به وقت متقاضیان است . در اسرع وقت تکنسین را به محل برای سرویس آسانسور در شرق تهران و سایر نقاط تهران اعزام می کنیم . تمام تلاش خود را می کنیم تا در این شلوغی شهر تهران به موقع برسیم .

سرعت عمل در کار :

یکی از مهمترین خواسته مدیران ساختمان از ما این است که سریعتر آسانسور را راه اندازی کنیم . خب این مورد اهمیت زیادی هم دارد . با خرابی آسانسور تردد برای خانواده های طبقات بالا بسیار دشوار خواهد بود . در کمترین زمان آسانسور را سرویس و راه اندازی می کنیم .