شرکت تعمیر نگهداری و سرویس آسانسور در مرزداران – 44296863

بهترین شرکت آسانسور برای تعمیر , نگهداری و سرویس آسانسور در مرزداران  – دفتر مرکزی شرکت آسانسور هیراد صنعت در مرزداران واقع شده و آماده ارائه خدمات آسانسور می باشد .

شرکت آسانسور در مرزداران

مرزداران در غرب تهران و نزدیک به صادقیه یکی از مناطق پر جمعیت و آپارتمان نشین تهران بزرگ است . در سالهای اخیر آپارتمان سازی در این منطقه رشد زیادی داشته است از این رو اکثر آپارتمان ها با کاربری مسکونی و تجاری دارای آسانسور مدرن و تکنولوژی روز هستند . از این رو نگهداری و سرویس آسانسور در مرزداران یکی از دغدغه اهالی به ویژه مدیران ساختمان شده است .

مدیر ساختمان به دلیل مسئولیت بالایی که برای رسیدگی به امور ساختمان دارد همیشه دنبال شرکت آسانسور در مرزداران یا هر منطقه دیگر است . تا بتواند بهترین سرویسکار آسانسور در مرزداران را پیدا کند. این کار سختی نیست شما می توانید با یک تماس تمام کارهای نگهداری آسانسور خود را به شرکت هیراد صنعت آسانبر واگذار کنید . شماره های ما در وب سایت درج شده است و تنها کافی است تماس بگیرید بهترین مشاوره را برای شا خواهیم داد.

سرویس آسانسور در مرزداران

سرویس آسانسور در مرزداران

مناطق تحت پوشش هیراد صنعت آسانیر

با گسترش فعالیت خود در زمینه نصب آسانسور و سرویس آن و با مدیریت فعال توانسته ایم مناطق تحت پوشش شرکت را برای تمام مناطق تهران بزرگ گسترش دهیم . و امروز به عنوان یکی از پیشتازان در امر سرویس و نگهداری آسانسور در تهران تبدیل شویم . بهترین تکنسین ها را آموزش داده ایم و برای بالا بردن تجربیاتشان دوره های اختصاصی برگزار کرده ایم .  از استاندارد آسانسور گرفته تا تعمیر و نصب آسانسور همه و همه را به صورت کاملا دقیق و استاندارد آموزش داده ایم .

از این رو  مدیران ساختمان چه در مرزداران یا غرب تهران و چه در شرق تهران با یک تماس می توانند مسئولیت سرویس آسانسور را به شرکت هیراد صنعت بسپارند . 24 ساعت روز و در طول 7 روز هفته  آماده ارائه خدمت هستیم .

فرم درخواست
CAPTCHA
لطفا صبر کنید